streda 22. februára 2012

Šampiňóny s kokosovým mliekom

Dnes som trošku improvizovala z toho, čo som mala doma. Nechcelo sa mi príliš dlho stáť v kuchyni, keďže teplomer už ukazuje 35°C, a tak to dnes istil veľmi jednoduchý obed: Dal fry, dusená ryža a šampiňóny s kokosovým mliekom.


IMG_7877



ČO POTREBUJETE:

200g šampiňónov 
plátok masla + 1/2 lyžice oleja
niekoľko karí lístkov 
1/2 lyžičky feniklových semien
1/3 lyžičky mletej kurkumy
1/3 lyžičky kašmírskeho chilli korenia
soľ
2 lyžice kokosového mlieka



IMG_7875


AKO POSTUPOVAŤ:

V panvičke si rozpustíme maslo na oleji. Pridáme rímsku rascu a feniklové semená a necháme ich rozvoňať. Oheň zmiernime.

1



Pridáme karí lístky a necháme ich prasknúť.

2



Pridáme kurkumu...

3



...hneď pridáme nadrobno nakrájané šampiňóny a premiešame. Asi minútku restujeme.
Pridáme kašmírske chilli korenie, premiešame.

4



Nakoniec pridáme kokosové mlieko a na miernom ohni, zakryté povaríme do mäkka, asi 10 minút.

5



Hotové šampiňóny osolíme, premiešame a môžeme podávať napríklad s plackami alebo ako prílohu ku karí a ryži.

4 komentáre:

  1. Miska,to vyzera vyborne...musim vyskusat niekedy:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Miška... 35°C ????? Ja cestujem do Indie...och. I keď túto kombináciu som v ústach ešte nemala, vyzerá to dobreee :-) a chutne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 35 st. bolo dnes, ale poobede sa zacalo mracit a cvrcky cvrlikat a vecer vela hmyzu za svetlom slo, tak neviem ci nezaprsi, aj preto mohlo byt dnes tak horko. Inak je to dost na to, ze je este len koniec februara. Kedy ides do Indie a kam, do ktorej casti??

      Odstrániť