sobota 9. októbra 2010

(Ne)čakaná, ale milá návšteva / (Un)expected but nice visit

Ako som už v jednom príspevku spomínala, kedysi sme bývali na samote, pestovali kokosy a mangá a pracoval u nás starší pán, ktorého som ja volala "starý muž" a naša dcérka "Matinya". Už pred niekoľkými rokmi sme sa presťahovali a on pre nás nepracuje, ale pravidelne chodieva na návštevu, pozrieť ako sa má naša dcérka, keďže ju mal od malička veľmi rád a veľa mi s ňou pomáhal. Bol ako taký "náhradný" dedko 😀 Posledného pol roka sa nám akosi neozýval a ja som už rozmýšľala čo je s ním. Pýtala som sa manžela, či nevolal a či nezavolá on jemu, či je zdravý a ako sa má.

Minulý týždeň v sobotu ktosi ráno klopal na dvere, otvorím a tam na moje veľké, ale príjemné prekvapenie stál usmiaty "starý muž" 😀 Strávil s nami víkend, zahral sa s deťmi a zasa odišiel. Takže v ďalšie prekvapenie dúfajme zasa o 3 mesiace 🙂
Tu je náš víkend v obrázkoch.


1

2

2a

2b





2c

2d

2e

2f

2g

2h

3

4

4a

4b

5

5a

6

6a

7

7a

8a

8

9


..."starý muž", človek s veľkým srdiečkom...

10


Naša mladšia dcérka je fajnová na svoje nožičky a nepáčil sa jej moc piesok, zdalo sa jej, že je to špina. Nedaj bože vyzuť ju, nožičky musia byť v ponožkách a sandálkoch. Keby vedela zametať, určite celé pobrežie pozametá 🤣 (celá slovenská babička).






3 komentáre:

  1. No Miško,to video nemá chybu...Sanabka mi připomíná baletku,ty ručičky od se...super.E.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :)) je srandovna ako sa jej ten piesok protivil

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásne fotky, hneď by som tam išla na prechádzku :)

    OdpovedaťOdstrániť